Paragon fiskalny z kasy w autobusie MZK?

Paragon fiskalny z kasy w autobusie MZK?

Z dniem 1.04.2006 roku autobusy MZK mają być ponoć wyposażone w kasy fiskalne. W ten sposób ma być w nich rejestrowana sprzedaż osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej i rolnikom ryczałtowym, czyli inaczej mówiąc każdemy klientowi. Stworzony przez resort Finansów projekt już teraz jest potężnym orzechem do zgryzienia dla zarządów MZK. Związane jest to z ogromną inwestycją finansową, która znacząco odbije się na ich bieżących budżetach.

Wielu przedsiębiorstw MZK w kraju zastanawia się, jakie rozwiązanie wybrać, jeśli Resort finansow rzeczywiście zrealizuje swoje plany i będzie wymagal rejestracji poprzez kasy fiskalne. Kwoty, o których w takim wypadk jest mowa są zgoła niebagatelne. Mogą spowodować, iż wiele bieżących tmatów musiałoby zostać odłożonych w czasie do realizacji, np. remonty taborów, zakup nowych pojazdów, itp.

Jednocześnie zaczynają w tym kierunku przyć realizowane określone przygotowania. Choćby zasady wsiadania pasażerów. Wg opinii wielu będą w tym wypadku obowiązywały zasady wsiadania jedynie przez przednie drzwi, obok kierowcy. Dzięki temu kierowca będzie mógł rejestrować każdą sprzedaż poprzez kasy fiskalne. Jednakże potężnym mantamentem takiego rozwiązania jest zmniejszenie przepustowości wsiadających pasażerów, wydłużeniem czasu wsiadania. A co za tym idzie wydłużeniem czasu postoju autobusu na każdym przystanku. Problemy te są zgoła niebagatelne, gdyż burzą całą logistykę ruchu autobusów i ich kursów.

Dlatego też wszystkie MZK z niecierpliwością czekaja na ostateczną decyzję Resortu Finansów, która zadecyduje o ich dalszych krokach i konkretnych działaniach.

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie, kiedy powstała oryginalna publikacja w piśmie.

fiskalne

kasy

Copyright © 2007-2025 Kasy i drukarki fiskalne, sprzedaż, serwis, obsługa. All rights reserved.

Google Business Reviews Error Notice!


Read Below Steps Carefully :
1. Check your API key and PLACE id. May be it is not right. Make sure it is correct one.
2. This message commonly shows when api key is exceeded daily request quota for this API or there is no active billing account for this API. Because according to Google there is a limit for free API key. If it exceeds they ask for billing.
3. To know more about Google Pricing , Check here : Google Pricing
4. You can create your Google API key here
5. Must use a right PlaceID. Get PlaceID here
6. One important thing, Don't forget to add billing account to Google. Must check what Google says here
7. If you still find issue , then check first if your Business registered with Google or not. Read more about it here
8.Still find issue, then contact developer : info@aaextensions.com or ashik685@gmail.com
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Zaloguj się do swojego konta