Twoje centrum fiskalne - promocje tworzone z mysla o tobie

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze   

 
#2387 Joanna Cach 2018-04-17 12:29
Serdecznie polecam firmę, wszystko zostało załatwione błyskawicznie i bezproblemowo. Rzecz się działa tuz przed świętami ale mimo napiętych terminów udało się znaleźć dla mnie czas. Przesympatyczni pracownicy!
Cytować
 
 
#2386 Ewa Kieś 2018-04-11 10:03
Serdecznie polecam usługi soft-bit.pl.
Błyskawiczne i profesjonalne załatwienie sprawy!
Cytować
 
 
#2385 SMG Auto Serwis 2018-04-10 23:33
transakcja przebiegła prawidłowo, firma godna polecenia
Cytować
 
 
#2384 Agnieszka86 2018-04-10 16:35
Sprzedawca godny polecenia. Krótko, zwięźle i na temat :-) Duży wybór kas - jak najbardziej polecam!
Cytować
 
 
#2383 Don Jurand 2018-04-10 08:06
Miła rzeczowa obsługa, przewidziane rabaty dla stałych wieloletnich klientów. Polecam
Cytować
 
 
#2382 Iwona z CORSO 2018-04-07 19:01
Kasa jest super. Mała, prosta w obsłudze, bateria nie wymaga częstego ładowania. Dziękuję za dobre rady i jak zwykle sprawną i miłą obsługę. Pozdrowienia dla Panów serwisantów. Kolejnej kasy na razie nie planuję, ale " jak by co" to na pewno znowu się do Państwa zgłosimy. :-)
Cytować
 
 
#2381 Kancelaria Radcy Pr. 2018-04-07 07:23
W marcu br. zakupiłam kasę fiskalną. Pracownik do spraw obsługi z klientem bardzo kompetentny i pomocny. Sprawna również obsługa techniczna,kied y nie mogłam sobie poradzić z instalacją. Realizacja zamówienia zgodna z wcześniej ustalonymi terminami. Firma dbająca o klienta, godna polecenia.
Cytować
 
 
#2380 Monika Kw. 2018-04-06 17:13
Kasa fiskalna bez zarzutu. Miła i profesjonalna obsługa. Indywidualne podejście do klienta.Polecam gorąco.
Cytować
 
 
#2379 EWA ŁĄGIEWKA 2018-03-16 21:47
Kasa fiskalna działa bez zarzutów.Poleca m :-)
Cytować
 
 
#2378 DOM STRACHU HAUNTED 2018-03-14 11:07
Profesionalne podejście do klienta, bardzo miła obsługa, kasa spełnia nasze wymagania, najniższe ceny.
Polecam.
Cytować
 
 
#2377 Agnieszka Zalewska 2018-03-13 10:55
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, która fachowo doradziła jaką kasę wybrać.
Serwis bez zarzutu.
Bardzo polecam!
Cytować
 
 
#2376 Adrian W 2018-03-12 23:40
transakcja i szkolenie przebiegły sprawnie.
Cytować
 
 
#2375 Magda 2018-03-12 15:42
Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, profesjonalne podejście do klienta, idealna terminowość. Życzę każdej firmie współpracy z takimi firmami jak ta.
Cytować
 
 
#2374 EUROMOTO CIEŚLAK Kat 2018-02-28 15:33
super obsługa, wszystko jasne, kasa odpowiada naszym wymaganiom
Cytować
 
 
#2373 PATRYCJA 2018-02-26 18:50
PEŁEN PROFESJONALIZM. KASA NIEZWYKLE INTYUICYJNA O IDEALNYCH GABARYTACH. PERSONEL BARDZO POMOCNY. POLECAM!
Cytować
 
 
#2372 Pracownia Tortów 2018-02-19 22:30
Miła i profesjonalna obsługa. Dobry sprzęt w przyzwoitej cenie. Szkolenie szybkie i fachowe. Jestem bardzo zadowolona z kasy fiskalnej. POLECAM :-)
Cytować
 
 
#2371 Pracownia Tortów 2018-02-19 22:27
W miesiącu styczniu kupowałam kasę fiskalną. Jestem bardzo zadowolona z wyboru kasy, która została mi polecona. Porządny sprzęt za niewielką cenę. Obsługa bardzo miła z profesjonalnym podejściem do klienta. Szkolenie na miejscu przebiegało szybko i sprawnie. Ogólnie firma na 5+ polecam :-)
Cytować
 
 
#2370 Sabina 2018-02-17 10:55
Świetna i profesjonalna oślego wraz z pełną obsługą i informacją. Kasa prosta w obsłudze i kodowaniu. Polecam :D :lol:
Cytować
 
 
#2369 Ryszard 2018-02-16 15:45
Negocjacje zakupu, informacje, pomoc podczas wyboru kasy - bardzo pozytywne,
Przebieg zakupu dostawa itp. - sprawne i beż zastrzeżeń. Generalnie jestem zadowolony i mogę polecić innym. :D
Cytować
 
 
#2368 Ka-ma 2018-02-16 15:41
Bardzo serdecznie polecam Firmę,obsługa bardzo miła i profesjonalna,s łużąca radą i pomocą.Formalno ści załatwione szybko w miłej atmosferze,fach owa rada na temat obsługi kas.
Cytować
 
 
#2367 Rafał Matusiak 2018-02-14 12:51
Kasa doradzona idealnie do naszych potrzeb,. Obsługa i kontakt bez zastrzeżeń, bardzo miła i profesjonalna. Realizacja w ekspresowym tempie POLECAM w 100%!
Cytować
 
 
#2366 Pikasso 2018-01-15 12:14
Polecam. Wszystko w najlepszym porządku. Super kontakt, planowa realizacja. Komplet informacji, dokumentów i dobre urządzenie
Cytować
 
 
#2365 DRONVID 2018-01-14 21:13
Polecam - świetna, miła obsługa, doskonały kontakt, dobra cena kas, świetnie przygotowane dokumenty do urzędu skarbowego :lol:
Cytować
 
 
#2364 ADAM K 2018-01-14 09:50
Bardzo mila obsluga . Jestem bardzo zadowolony .Polecam
Cytować
 
 
#2363 Marcin BaryCar 2018-01-14 09:36
Bardzo solidna oraz fachowa obsluga. Polecam.
Cytować
 
 
#2362 Monika Mo.Sz 2018-01-12 22:26
Nic dodac, nic ujac...
Tempo zalatwianie ekspresowe, obsluga swietna, ceny fantastyczne.

Jesli potrzebujesz taniej kasy bez zbednych wymagan i swietnej, ekspresowj obslugi to dobrze trafiles/as...

Goracao polecam
Cytować
 
 
#2361 Marcin Pierwoch 2018-01-12 16:42
Wszystko super. Kontakt, ceny, pomoc. Polecam
Cytować
 
 
#2360 mo-ka 2018-01-12 14:03
Bardzo miła obsługa, służą pomocą w trakcie oraz po zakupie kasy fiskalnej sprzęt bardzo dobry ,fachowe doradztwo . Serdecznie polecam.
Cytować
 
 
#2359 DorMiz 2018-01-12 13:24
Kontakt z firmą bardzo dobry miły rzetelny.Fachow a pomoc i doradztwo Pani Doroty.Polecam firmę a i z kasy jestem zadowolona.
Cytować
 
 
#2358 wszystko ok 2018-01-12 13:08
iza
Cytować
 
 
#2357 oceniam pozytywnie 2018-01-12 13:07
iza
Cytować
 
 
#2356 GrzegorzG 2018-01-10 12:23
Bardzo sprawna, szybka i profesjonalna obsługa. Pomoc także po zakupie i w następnych miesiącach użytkowania kasy. polecam :D
Cytować
 
 
#2355 KRYSTYNA KACZMAREK 2017-12-11 10:46
Gorąco polecam tę firmę !!! Tanio , dobrze , szybko i bezproblemoweo - czego chcieć więcej ? :-) :-)
Cytować
 
 
#2354 Grzegorz 59 2017-12-07 20:49
Witam jestem bardzo zadowolony z zakupionej u Państwa kasy,Miła obsługa świetny serwis ogólnie warto polecać Państwa firmę.Pozdrawia m stały klient z Katowic
Cytować
 
 
#2353 Mariola 2017-12-07 19:06
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Soft-Bit i bardzo polecam sklep profesjonalny, fachowa obsługa i doradztwo. :-)
Cytować
 
 
#2352 Marcin16 2017-12-07 15:41
Super sklep z kasami fiskalnymi. Polecam wszystkim.
Cytować
 
 
#2351 Agnieszka Popiołek 2017-12-07 14:35
Obsługa pełna profesjonalizmu oraz nadzwyczaj uprzejma. Miałam okazję rozmawiać z P.Dorotą , która jest idealną osobą na idealnym miejscu :) !!! na pewno tu wrócę, dziękuję
Cytować
 
 
#2350 Patrycja 2017-12-07 12:18
Polecam - świetna, miła obsługa, niskie ceny, towar sprawdza się w 100%!
Cytować
 
 
#2349 Tomek Profi-Tom 2017-11-11 21:56
Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam wszystkim ;-)
Cytować
 
 
#2348 Ewa77 2017-11-11 09:12
Kasa pracuje szybko i sprawnie. Łatwo można nauczyć się obsługi. Polecam.
Cytować
 
 
#2347 Ewelina T 2017-11-09 18:56
Mogę z czystym sumieniem polecić sklep-pełen profsjonalizm, doskonały kontakt i pomocna obsługa-czego chcieć więcej?
Cytować
 
 
#2346 M Point 2017-09-06 10:22
Profesjonaliści w każdym calu :). Najlepsze ceny na rynku. Jak najbardziej polecam :)
Cytować
 
 
#2345 Marta B. 2017-08-02 22:10
Fachowo, szybko i konkretnie. Miła obsługa i rzetelne doradztwo. Zdecydowanie polecam. Warte uwagi są również ceny urządzeń- konkurencyjne na rynku
Cytować
 
 
#2344 Kasia 2017-07-04 13:22
Polecam. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy :)
Cytować
 
 
#2343 Kwoaciarnia lemon 2017-06-12 12:15
Jestem zadowolna z oblsugi jak i dalszej procedury. Sprzet sprawdza sie bez zarzutow. Polecam????????
Cytować
 
 
#2342 MałgorzataS 2017-06-07 09:54
Jestem bardzo zadowolona z kontaktu z firmą, sprzęt też bez zarzutu bez wątpienia POLECAM
Cytować
 
 
#2341 Teresa Głowacka PH 2017-06-04 19:47
Super firma.Polecam
Cytować
 
 
#2340 Teresa Głowacka PH 2017-06-04 19:46
Jesteśmy zadowoleni z obsługi przy zakupie kasy . Super obsługa, doradztwo i ekstra serwisanci.
Cytować
 
 
#2339 Dominik K. 2017-05-26 07:40
Polecam. Firma ok.
Cytować
 
 
#2338 Kamil Kurzyński 2017-05-25 09:15
Drukarka novitus-bono REWELACJA:):) Do tego wynegocjowałem świetną cenę:). Obsługa wzorcowa:) POLECAM!
Cytować
 
 
#2337 Piotrek K. 2017-05-25 08:01
Świetna obsługa, polecam
Cytować
 
 
#2336 Ania Mińkowska 2017-05-15 10:35
Bardzo dobra obsługo od początku do końca. Ogrom informacji, mam nadzieję, że wszystko zapamiętam :lol: . Kasa bardzo prosta w obsłudze. Telefoniczna pomoc bez zastrzeżeń.
Cytować
 
 
#2335 Robert Szala 2017-04-06 19:50
jak zawsze jestem zadowolony ze współpracy nie pierwsza kasa fiskalna zakupiona.
Cytować
 
 
#2334 Ewa GP Concept 2017-04-06 16:03
To już trzecia kasa kupiona w firmie soft-bit. Za każdym razem rzetelna i miła obsługa ze strony Pani Magdaleny jak i Pana serwisanta. Polecam serdecznie
Cytować
 
 
#2333 Mariola Ścibińska 2017-03-27 09:15
Przychodząc do nich nic nie wiedziałam o kasach fiskalnych, poza tym, że muszę kasę kupić. Wychodząc z kasą w ręce nie tylko umiałam kasę obsługiwać, dodatkowo wiedziałam wszystko od strony przepisów i urzędu skarbowego. Mam tylko nadzieję, ze wszystko zapamiętam:) Firmę Soft-Bit mogę uczciwie polecić innym. FACHOWCY :lol:
Cytować
 
 
#2332 Dominik. 2017-03-26 17:57
Wszystko ok. Polecam
Cytować
 
 
#2331 Małgosia79 2017-03-20 11:54
Bardzo miła i uczynna obsługa. Pomoc na każdym etapie zakupu. Bardzo polecam :lol:
Cytować
 
 
#2330 Dominik R. 2017-03-20 09:29
Wszystko zrealizowane zgodnie z zamówieniem. Wysyłka zgodnie z ustaloną datą. Kasa działa. Polecam
Cytować
 
 
#2329 Agnieszka Zielińska 2017-03-18 16:01
Zakupu dokonałam telefonicznie. Uzyskałam ogrom informacji, dokładne objaśnienia. Pani Magda wybrała dla mnie model kasy, który mi w zupełności wystarczał. W ciągu trzech dni kasa była u mnie. Faktycznie jest bardzo prosta w obsłudze, ładna i spełniająca moje oczekiwania. Do tego zapłaciłam mniej niż w firmach , które sugerowały mi kasy grubo powyżej 1200 zł. Szczerze polecam :P
Cytować
 
 
#2328 Piotrek Gruszka 2017-03-17 13:53
Bardzo dobra obsługa. Fachowe objaśnienie obsługi kasy. Dokładne wyjaśnienia na każdym etapie zakupu. Polecam
Cytować
 
 
#2327 Krzyś 2017-03-02 17:55
Profesjonalna i miła obsługa,polecam zakupy jak najbardziej!
Cytować
 
 
#2326 Marcin K. 2017-02-27 07:40
Fachowo, na czas, bez problemu.
Cytować
 
 
#2325 Monika Górecka 2017-02-21 07:46
Bardzo miła i fachowa obsługa. Kasa prosta w obsłudze. Polecam
Cytować
 
 
#2324 RomekW 2017-02-17 08:42
Księgowa mi zawaliła z terminem, kiedy miałem kupić kasę. Praktycznie w ciągu 3 godzin w tej firmie załatwiłem wszystko. Wielkie podziękowania dla Pani Magdy i oczywiście Pana, który mnie szkolił. Szczerze polecam tę firmę. PROFESJONALIZM! !
Cytować
 
 
#2323 MarcinH 2017-02-12 18:19
Kasa sprawuje sie dobrze. Wszysykie
dokumenty zlozylem w US zwrot za kase otrzymalem bardzo szybko. Bardzo mila Pani z ktora zalatwialem zamowienie kasy, pelen profesionalizm . POLECAM :-)
Cytować
 
 
#2322 Wojciech Chłapek 2017-02-08 14:40
Polecam zdecydowanie! Profesjonalnie i szybko.
Cytować
 
 
#2321 Hard Lock 2017-02-08 10:23
Super firma! - świetna obsługa, krok po kroku wytłumaczona całą instrukcja obsługi + realizacja całego zamówienia praktycznie w dwa trzy dni z fiskalizacją! :) Kasa Mercury 116 również warta polecenia.
Pozdrawiam
Daria
Cytować
 
 
#2320 KingaS 2017-02-08 09:22
Transakcja przebiegła bezproblemowo. Bardzo dobry kontakt ze Sprzedającym. Bardzo polecam.
Cytować
 
 
#2319 profile 2016-12-22 10:39 Cytować
 
 
#2318 profile 2016-12-16 15:28 Cytować
 
 
#2317 Piotr Artur 2016-12-01 21:28
Szybka i kompetentna obsługa, kasy fiskalne (Farex Bursztyn Plus) póki co sprawują się bez zarzutu. Gorąco polecam :lol:
Cytować
 
 
#2316 Ewa Anna 2016-11-14 11:59
Transakcja przebiegła bezproblemowo. Bardzo dobry kontakt ze Sprzedającym. Bardzo polecam.
Cytować
 
 
#2315 Ewa Anna 2016-11-14 11:58
Transakcja przebiegła bez problemu. Kontakt ze sprzedającym - bezproblemowy, bardzo chętni do pomocy. Kompetentni. Bardzo polecam.
Cytować
 
 
#2314 Glamour Boutique 2016-10-03 13:37
Sprawnie. Wszystko udalo sie zalatwic Na czas. Przez tel mile Panie doradzają . Polecam . :-)
Cytować
 
 
#2313 Wioletta 2016-09-06 15:34
Szybka,profesjo nalna obsługa.Polecam . :-)
Cytować
 
 
#2312 Karolina 2016-08-03 13:37
Dziękuje za wspaniałą współpracę. Pracownicy bardzo otwarci na współpracę z klientem. Jest bardzo zadowolona ze sprzętu jak i ze szkolenia.
Cytować
 
 
#2311 Kornelia Harwarth 2016-08-03 12:48
Bardzo dobry kontakt z firmą osobisty, e-mailowy i telefoniczny, miła obsługa, duży wybór urządzeń, miłe doradztwo, profesjonalne szkolenie. Polecam :-)
Cytować
 
 
#2310 Katarzynaaa 2016-07-21 17:19
:D :lol: :-)
Cytować
 
 
#2309 Edyta Dąbrowska 2016-07-01 13:58
:-) Jestem zadowolona z szybkości i jakości obsługi firmy SOFT-BIT - serdecznie polecam :-)
Firma rzetelna i help desk działa super :-)
Cytować
 
 
#2308 Monika-oaza.piekna 2016-06-05 12:22
Firma bardzo żetelna, miła obsługa, sprzęt wysokiej jakości. Polecam w 100 % :-)
Cytować
 
 
#2307 Roman 2016-05-03 07:03
Polecam :roll:
Cytować
 
 
#2306 Anna Kot 2016-04-07 07:58
Super obsługa fachowa porada
Cytować
 
 
#2305 Katyushka Art Dolls 2016-04-04 08:10
Pełna profeska! POLECAM!!!
Cytować
 
 
#2304 Daria B. 2016-03-04 08:51
Pełen profesjonalizm. Przemiła, kompetentna obsługa i szybkość działania. Polecam.
Cytować
 
 
#2303 Barwy Świata 2016-03-03 11:54
Transakcja przebiegła bardzo szybko cena konkurencyjna kontakt z p. Magdą bardzo miły.
Pozdrawiam i życzę utrzymania obsługi Klientów na podobnym poziomie :roll:
Cytować
 
 
#2302 Kasia 2016-02-03 13:02
Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzoneg o szkolenia oraz samej kasy. Pozdrawiam
Cytować
 
 
#2301 Sylwia 2016-02-02 21:22
Jestem zadowolona z zakupu kas i obsługi Pani Magdy :lol: jak się sprawują i jak przebiega ogólna współpraca będę mogła powiedzieć za jakiś czas. Ale myślę że wszystko będzie grało :lol: :-)
Cytować
 
 
#2300 AgnieszkaJ 2016-01-21 21:48
Jesteśmy bardzo zadowoloni ze współpracy z firmą Soft - bit. Kasa Nano E sprawuje się u nas znakomicie.
Cytować
 
 
#2299 MK SERVICE 2016-01-19 08:56
mój pierwszy zakup a obsługa jakbym brał u nich od lat, tanio i błyskawicznie, nic tylko polecać dalej
Cytować
 
 
#2298 zamotane 2015-12-02 16:13
To już druga kasa, którą kupiłam w Soft-bit. Przez kilka lat użytkowania poprzedniej kasy nie było żadnych problemów. Obsługa bardzo profesjonalna. Bardzo dziękuję i polecam!
Cytować
 
 
#2297 Czechowicer 2015-11-03 14:39
Sprawna, fachowa i bezkonfliktowa obsługa. Miło i konkretnie. Szczerze polecam i sam tu na pewno z przyjemnością wrócę.
Cytować
 
 
#2296 gosia debska 2015-09-06 13:19
wszystko w najlepszym porządku .Prosty i nie skomplikowany sprzęt , świetnie przeprowadzone szkolenie .Polecam z czystym sumieniem
Cytować
 
 
#2295 Marek Dłucik 2015-09-02 17:05
Jesteśmy prawdziwymi szczęściarzami, że natrafiliśmy i współpracujemy z wysokiej klasy sprzedawcą. Niewątpliwie ten zacny Sprzedający należy do grona chcących i potrafiących. Będzie szczytem naszej radości, gdy wrócimy do nich w przyszłości. Pozdrawiamy.
Cytować
 
 
#2294 DARU 2015-07-22 22:57
Szybciutko, konkretnie i taniutko. Polecam ;-)
Cytować
 
 
#2293 Mariola 2015-07-08 22:04
Bardzo profesjonalna Firma. Poleca :-)
Cytować
 
 
#2292 Dominika 2015-07-08 11:51
POLECAM ZE SZCZEREGO SERCA.
NAJTANIEJ, NAJLEPIEJ, NAJSZYBCIEJ!
NIE MAJĄ SOBIE RÓWNYCH!
Cytować
 
 
#2291 Agata S 2015-04-29 16:47
Polecam, pełen profesjonalizm.
Cytować
 
 
#2290 Beata Pruchniewicz-T 2015-04-03 22:03
Witam wszystkich odwiedzających tę stronę.Bardzo polecam ...zostałam prawie'nianczon a'by wszystkie dokumenty dotarły na czas do US w terminie.Kasa sprawuje sie na medal.Pozdrawia m serdecznie życząc wesołych i radosnych Świąt.B.P-T
Cytować
 
 
#2289 Beata Pruchniewicz-T 2015-04-03 21:58
Witam wszystkich oglądających tą stronę ...polecam z calego serca tą firmę :) Otrzymałam wielkie wsparcie i pomoc w dotrzymaniu papierkowych terminów do US.Bardzo dziękuję...kasa działa idealnie
Cytować
 
 
#2288 Adampl 2015-04-03 19:23
Świetna obsługa, stały kontakt z przedstawiciele m firmy i rzeczowe konsultacje, szybka dostawa.
Polecam
Cytować